BESTELPROCES
STAP 1: KIES HET GEWENSTE PRODUCT
Vul de gewenste producteigenschappen in. Na het invullen van de gewenste producteigenschappen
verschijnen de prijzen in combinatie met de oplage. Onderin kunt u een andere
oplage invullen en direct de bijbehorende prijs berekenen.
Bestel in één keer de totale oplage. Ook al heeft u meerdere verschillende bestanden u kunt
toch ineens het totale aantal bestellen, mits de specificaties hetzelfde zijn.
Bestel uw product door het in uw winkelmandje te plaatsen. In het inhoud winkelmandje
scherm kunt u precies zien welke producten, oplage en levertijd u heeft gekozen en kunt
u aangeven of u uw bestelling wilt verzenden (€4,95) of afhalen in Rotterdam
(Gratis).
In het bestelgegevens scherm.
Als u zich registreert dan kunt ten aller tijde uw bestelgeschiedenis inzien en
de bijbehorende facturen downloaden. Ook kunt u dan makkelijker terugvinden
wanneer u uw producten kunt afhalen.
Vul uw gegevens in.
U heeft hier ook de mogelijkheid om eventuele opmerkingen
of een referentie voor op de factuur in te vullen.
In het controleer bestelling scherm ziet u een overzicht van de door gekozen
product(en), de gekozen levering en uw gegevens. Controleer uw bestelling en
ga door naar het betaalscherm.
STAP 2: BETALEN VAN UW BESTELLING
In het betaling scherm Kies de door u gewenste betaalmethode. Na een betaling
keert u automatisch terug naar het Afronden en Uploaden scherm en ontvangt u
van ons een e-mail met de factuur van uw bestelling.
STAP 3: BESTANDEN AANLEVEREN
In het afronden en uploaden scherm zijn er twee opties voor het aanleveren van bestanden:
Aanleveren voor bestanden kleiner dan 20 MB. info@printtoko.nl
U kunt per bestand aangeven hoeveel keer u deze wilt printen.
Aanleveren via WeTransfer voor bestanden groter dan 20 MB. Klik op de link naar
www.WeTransfer.com en upload uw bestanden.
Indien u klaar bent met het aanleveren van uw bestanden U krijgt nu de melding:
Uw bestanden zijn ontvangen en de order is in behandeling genomen.